joi, decembrie 31, 2009

Change.Need to change

This is the post that comes after the change of my blog look. Actually this is just the start, but i prefer to say it's an end. Why did i do this? Well, there are a few reasons and a few explications and I will write them down.

De ce am ales sa imi schimb template-ul la blog? Pai, din mai multe motive, desiva spun eu ca nu e deloc usor. De multe ori am avut tentative (nereusite, bineinteles) si mereu mi-au dat batai de cap. In primul rand, nu ma mai incalzea, ma obisnuisem cu el, nu ma reprezenta(nu spun ca acesta e bine definit, insa e un mic inceput). In al doilea rand, aveam nevoie de o schimbare, pentru ca lucrurile incepusera sa mearga prost. Din cate vad eu, anul asta am postat mai putine articole decat anul trecut si, chiar si asa, sunt mai putin "calitative" decat cele din trecut. Asta inseamna un regres si poate e un moment in care o sa incep sa scriu si eu ceva cu adevarat util pe blog, pentru ca asa mi s-ar parea normal(acum cine stie ce inseamna normal)…

Am vrut o schimbare pentru ca era nevoie, o nevoie pe care o avem noi, oamenii, in general, nevoie de continua schimbare. Tin minte ce spunea un coleg: "nimic nu e mai constant decat schimbarea". Am efectuat acea schimbare, am luat putina atitudine si in curand o sa vreau sa imi fac ordine in blog (asta urmeaza). Desi sunt constient de faptul ca "un blog" nu spune asa multe lucruri despre tine, la fel cum spun "hainele", sunt sigur ca in ziua de azi ar trebui sa fim atenti pana si la “cat de stranse ne sunt sireturile", "cate gauri avem in buzunar", cu alte cuvinte la toate lucrurile, pana in maruntaiele si microscopia lor, pentru ca acum totulconteaza mai mult decat inainte. "Lumea evolueaza", deci ar trebui sa evoluam si noi, cel mai bine chiar inaintea ei, sau sa tinem pasul. Altfel, o sa ne trezim intr-o buna zi depasiti. Desi multe lucruri nu spun asa multe despre noi, in general, in viata nu "exista o a doua impresie"...

Desi mi-a luat destul de mult timp sa fac aceasta schimbare, sunt bucuros ca am facut-o. Eun inceput si e un lucru care ma incurajeaza. Faptul ca fac asta la sfarsit de an imi da incredere ca la anul o sa imi doresc cat mai multe lucruri. Spuneam in titlu "the need to change", pentru ca este o nevoie, a noastra, a fiecaruia, de a schimba, de a ne schimba, de a nu mai fi noi, de a trece la "thenext level", de a "avansa". Nu spun ca tot timpul reusim sa avansam, insa daca refuzi sa evoluezi si spui ca ti-e bine asa, e ca si cum ai fi boxeor, ai avea avantaj de 100 de puncte si ai lasa garda jos (primesti una in mecla, de s-ar putea sa numeri 100 de puncte de pe jos).

Dar ce mai conteaza? Azi mi-am schimbat si eu "freza".
Things do not change; we change!

2 comentarii:

  1. Vine un moment in viata cand, vrem sau...nu , trebuie sa ne maturizam , trebuie sa renuntam de a ne mai lasa purtati de vant , trebuie sa ne stabilim precis traiectoria si zborul .

    RăspundețiȘtergere
  2. "vine un moment in viata cand, vrem sau nu, trebuie sa renuntam la anonimat, si sa ne asumam cuvintele "scrise"..

    .."schimbare" nu inseamna mereu maturizare, sau schimbare in bine, "schimbare" nu inseamna ca ne-am stabilit precis "traiectoria si zborul"..

    ..moment in viata in care "vrem sau nu"..nu conteaza daca vrem sau nu, pentru ca "nimic nu e mai constant decat schimbarea"

    RăspundețiȘtergere