joi, februarie 02, 2012

Prin trecerea timpului

Si totul incepe asa: "Am pierdut timp incercand sa devin om obisnuit, un om normal in societate si sa imi gasesc locul in ea, insa m-am lovit de ceea ce era mai important - de mine... Timpul s-a scurs incet si repede, ca si cum as privi nisipul unei clepsidre cum se scurge, fara sa pot sa ii fac ceva. Lucrurile marete la care visam in trecut s-au pierdut sau s-au schimbat si realitatea mi-a aratat ca este foarte greu sa iti urmezi visele sau sa faci ceva notabil, care sa ramana in urma ta..."

"Am cunoscut foarte multe persoane interesante si oameni de la care am avut foarte mult de invatat. Am trecut prin multe experiente pe care sper sa le pot povesti intr-o buna zi nepotilor, insa, in cazul in care nu o sa am posibilitatea sa fac asta, stiu ca cel putin as fi avut ce sa le povestesc. Au venit si au plecat, vin si pleaca prieteni noi, insa asa este viata si acest lucru va fi mereu prezent…"

"Am ramas dator si am de primit multe lucruri de la persoane mai mult sau mai putin episodice in viata mea. Am fost apreciat si am apreciat in acelasi timp. Au facut lucruri de care nu sunt mandu si au fost lucruri pe care le-as face si acum. Au fost poteci pe care le-am batut prea mult si unele pe care nu le-am batut deloc, cum, de altfel, au fost si sunt varfuri pe care le-am cucerit prea mult sau deloc..."
In oricare situatie, insa, prezentul este cel care te face sa fii sau sa nu fi realizat, implinit, impacat cu tine. Trecutul nu are nici o relavanta daca in prezent esti 'asa', iar viitorul nu este decat o pura posibilitate si poate fi luat cu trecutul in aceeasi barca.

Prin aceste idei nu vreau sa impresionez pe nimeni, nu urmaresc niciun scop, nu vreau sa fiu vizitat, nu vreau sa fie un top din care sa fac parte, insa profit de libertatea pe care o am sa sa imi exprim liber gandurile si trairile si sa pot sa ma bucur de aceasta seara care este frumoasa, chiar daca afara sunt -12 ° Celsius.
Cu mult respect, iti doresc, cititorule,sa ai numai ture senine si sa nu uiti ca in viata cel mai important e sa fii tu si sa faci astfel incat sa te pui in situatia in care sa faci numai lucruri care iti plac.

Un comentariu:

  1. Imi place postul asta al tau. E linistitor si ca un fel de "disclaimer". Are ceva care te face sa simti. Nu stiu ce, dar imi place.

    RăspundețiȘtergere