vineri, august 17, 2012

Sunt unele lucruri in viata pe care nu ar trebui sa le uiti niciodata!

Desi acest titlu pare luat din filme, zilele astea mi-am dat seama de un lucru (mai exact, mi-am adus aminte): faptul ca noi, ca oameni, ne schimbam - ne schimbam locul de munca, de locuit, prietenii, prietena, hainele, masinile si ce ne mai schimbam noi – insa in fiecare dintre noi exista o parte care ramane aceeasi (la unii e mai mare, la altii mai mica). Personal pot spune ca cele mai mari schimbari pe care prietenii mei le-au avut, au la baza doua motive: banii si partenerul (f/m).
De cele mai multe ori, aceste 2 "lucuri" (o sa le numesc lucruri), schimba un individ in proportii diverse, uneori inacceptabil de mari. Trecandu-mi aceste ganduri prin minte am zis ca ar fi bine sa imi stabilesc acum cateva lucruri pe care consider ca nu ar trebui sa le uit niciodata(cele de azi), sa imi pun valorile si ceea ce gandesc intins pe masa. Facand acest lucru acum, atunci cand voi avea nevoie, voi avea unde sa ma uit si sa vad acele lucruri pe care nu ar trebui sa le uit niciodata.
  • sa nu uit niciodata locul de unde am plecat - pot sa vin cu alte idei, sa il critic, sa il judec, sa nu fiu de acord cu anumite nuante, insa trebuie sa respect mereu locul in care am locuit
  • sa nu uit niciodata sa tin la prietenii mei si sa ii pretuiesc cu bune si rele, sa incerc sa fac astfel incat sa fiu un om mai intelegator, sa imi dau seama ca oamenii sunt diferiti si actioneaza diferit, ca oamenii vin si se duc usor, de tot sau temporar, (valabil si pentru familie)
  • sa nu uit niciodata sa devin acel om de munte, om care visam sa devin de mic, atunci cand orice varf atins ma facea sa 'sclipesc de fericire', om care visam sa devin cand nu puteam urca pe munte(din multele motive), acel om care inspira respect, avea caracter si principii, acel om pe care il intalneam eu pe munte si in fata caruia ma aplecam
  • sa nu uit niciodata sa ma uit si in jos/ inapoi, pentru ca au fost momente cand am fost si eu acolo
  • sa nu uit ca a intoarce spatele cuiva este un lucru usor, insa a intinde o mana cuiva e un lucru de mare pret
  • sa nu uit nicodata sa imi pun teluri marete in viata, pentru ca doar avand un tel maret poti realiza ceva in viata
  • sa nu uit niciodata de faptul ca oricat de multi/ putini bani as avea sau pe oricine as intalni, exista o parte a mea la care nu trebuie sa renunt niciodata, partea aceea numita 'eu'
  • sa nu uit niciodata ca nu trebuie niciodata sa stau in loc, pentru ca 'timpul e irecuperabil - odata ce a trecut, trecut ramane'.
  • sa nu uit niciodata sa pun pasiune in orice lucru pe care il fac, deoarece viata fara pasiune seamana cu un foc ce scoate numai fum.
  • sa nu uit niciodata ca cel mai important lucru la a doua zi e cum se trezeste dimineata si cat de buna e cafeaua
  • sa nu uit ca uneori 'you have to crawl into mud to achive your purpose'

Un comentariu:

  1. Hei! Ce surpriza placuta! Nu aveam habar ca iti exprimi ideile si in lumea virtuala.
    Ma bucur sa descopar asta si ma bucur sa ma descopar in multe din ideile si gandurile tale.

    Referindu-ma la textul comentat, eu as mai adauga: "sa nu uit ca cel mai usor e sa ii ranesti pe cei apropiati si ca ulterior, orice ai face, nu mai poti sterge ceea ce deja ai facut/zis; sa am grija sa nu mai cad in acest pacat"; de asemenea "sa nu uita ca tot ce gandesc, spun si/sau fac, continua sa creeze un anume viitor, chiar si atunci cand eu deja le-am uitat".

    Iar asta imi pare atat de cunoscuta :P "sa nu uit niciodata sa pun pasiune in orice lucru pe care il fac, deoarece viata fara pasiune seamana cu un foc ce scoate numai fum."

    Bine te-am gasit si in lumea ideilor exprimate!

    RăspundețiȘtergere