vineri, octombrie 03, 2008

Lectie de viata

O lectie de viata despre ceea ce pare si ceea ce nu e, despre ceea ce crezi si te inseli, despre increderea pe care o ai in "oamenii" din jurul tau si despre iadul care poate deveni paradisul in care crezi ca traiesti - aici trebuie sa recunosc canu e tocmai buna comparatia, insa vreau sa subliniez cum omul se poate schimba, defapt, cum omul isi schimba ideile si parerile si despre cum te afecteaza asta - o lectie de viata despre lucrurile pe care le-am crezut despre mine, despre abilitatile mele de a citi oamenii si despre "oamenii"pe care i-am crezut de incredere, “oamenii” pentru care as fi bagat mana in foc, despre "oamenii" aceia de care am fost orbit, despre circumstantele care m-au facut sa ii cred de incredere, despre lucrurile pe care le-am ignorat pana acum si dintr-o data mi-am dat seama ca nu sunt asa cum pareau. Ccum mi-am dat seama?

Ca sa vezi, ce ironie… Tocmai "oamenii" care mi-au insuflat incredere in cauza"oamenii" care m-au trimis in cauza"oamenii" care au luptat pentru cauza si care lupta inca, "oamenii" aceia, fara sa vrea, mi-au deschis ochii, ochii pe care eu ii aveam inchisi tocmai pentru ca "oamenii" acestia au insuflat prea multa incredere, pentru ca ii respectam si ii respect, pentru ca eu, prin cauza, ii vedeam pe acesti "oameni", nu vedeam intreg ansamblul cauzei sau poate eram orb, poate am vrut sa cresc sau poate...

Poate nu am curajul sa spun cauza. Poate nu vreau, poate e mai bine asa, eu insa tin sa le multumesc acelor "oameni" care mi-au insuflat cauza si care m-au facut constient de adevarata ei fata!

Legat de principiile pe care fiecare le incalcamereu, eh, se pare ca o desi stiu ce e cauza, o sa raman in ea:Dsi o sa mai trec mai des pe acasa, pentru ca tata imi spunea mereu ceea ce aveam eu sa descopar dupa multi ani.

Tineti-va prietenii aproape, si dusmanii si mai aproape.

Un comentariu:

  1. Cu totii luptam pentru ceva in care credem, nu-i asa? Atunci cand nu voi avea pentru ce sa lupt, cand nu voi avea in ce sa cred ma voi considera un om mort.
    Asta seamana putin cu "kung-fu panda" la faza cu "belive!"
    Si misto gandit k oamenii se definesc prin credintele si idealurile lor.Carari cu soare!

    RăspundețiȘtergere