duminică, martie 22, 2009

Cutia si Ambalajul

Pfff… Ma uitam pe blog si am vazut ca nu am mai scris de mult, asa ca am spus ca e cazul sarevin.

Cutia si ambalajulsau ambalajul si cutia - nu stiu exact cu care sa incep, dar ideea de baza esteaspectul, care conteaza pentru mine, pentru tine, pentru toti.

“De ce conteaza asa mult aspectul?” ma intreb eu atunci cand ma duc la cumparaturi si analizez calitatea unui produs? Buna intrebare. Probabil pentru ca mie imi place sa cumpar ceva care are un aspect placut. De fapt, serios vorbind, vreau sa ma refer la oameni, la oamenii care te analizeaza dupa ambalaj, dupa haine, dupa aspect, despre oamenii care citesc eticheta si cei ce nu citesc eticheta produsului…

De ce conteaza ambalajul? Pentru ca spune ceva despre produs, pentru ca, in functie de ceea ce imi spune acel produc, decid daca il iau sau nu. Pentru ca spune ceva despre ambalajul pe care il pun oamenilor pe care ii vad si decid daca vreau sa ii tin aproape sau nu.

Dar daca analizez mai bine, imi dau seama ca oamenii judeca dupa aparente si ca oamenii sunt selectivi, ca oamenii aleg oamenii din jurul lor dupa ambalaj si nu dupa continut. Ii aleg pentru ceea ce par si culoarea(la propriu) pe care o imprima. Dar de ce ma gandesc eu la asta? Eu ma gandesc la selectia mea, si la ambalajele care imi plac si care ma atrag, la metodele mele de selectie.

Nu spun ca am avut o revelatie, nu spun ca am stat mult si m-am gandit, spun doar ca AMBALAJUL SI CUTIA ASCUND CEEA CE ESTE CU ADEVARAT INAUNTRUL CUTIEI si ca am uitat sa ne gandim la asta. Am uitat ca ceea ce conteaza este CONTINUTUL. Nu spun ca o sa ma schimb si ca radicalitatea o sa fie un cuvant de urmat, spun ca eu ca mi-am schimbat eticheta si ca azi dimineata, dupa ce am deschis geamul si am vazut ca o sa vina primavara, eticheta mea a prins un zambet,


un zambet pentru apropiatii mei!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu